Konsertmeystrlik mahorati kafedrasi

Bakalavriat yo’nalishi:

5150700 – Instrumental ijro (pianino (organ))

Magistrning yo’nalishi:

5A5150701 – Instrumental ijro (pianino (organ))

Kafedrada o’qitiladigan fanlar:

Bakalavriat:

  • Konsertmeyster mahorati.

Magistraturaning maxsus fanlari:

  • Konsertmeyster mahorati va jo’rnavozning amaliy faoliyati.

Kafedraning hamkorlik tashkilotlari

  • R. Glier nomidagi RIMAL
  • V. Uspenskiy nomidagi RIMAL
  • O’zbekiston Kompozitor va Bastakorlar uyushmasi

Toshkent davlat konservatoriyasining ochilish yilida (1936) «Maxsus fortepiano» kafedrasi tashkil etildi, uning tarkibiga jo’rnavozlik mahorati bo’limi kirdi. 1970 yilda o’quv jarayonini takomillashtirish maqsadida «Konsertmeyster mahoratlari» kafedrasi tashkil etildi.

Jo’rnavozlik san’atining rivojlanishiga va o’rgatishga o’z davrining professor-o’qituvchilari A.B.Meerovich, A.N.Kotlyarevskiy, L.A.Malmberg, Yu.S.Mihaylovskaya va S.V.Kagantseva singari taniqli pedagog-musiqachilar katta hissa qo’shdilar.

Kafedra xodimlari o’zlarining professional pedagogik va ijrochilik an’analari, ijodiy salohiyati bilan faxrlanadilar. Kafedra professor-o’qituvchilari va talabalari bir necha bor respublika va xalqaro tanlovlar va festivallarda «Eng yaxshi jo’rnavoz» diplomlari bilan taqdirlandilar, «Tasanno» Davlat mukofoti egalariga aylanishdi.

Kafedra o’qituvchilari O’zbekiston davlat konservatoriyasining konsert hayotida faol qatnashadilar. Ular jo’rnavozlik ijro etish muammolari bilan bog’liq o’quv va o’quv-uslubiy ishlar bilan samarali va izchil shug’ullanmoqdalar. Ular Respublika va Xalqaro miqyosdagi ilmiy-amaliy konferentsiyalarda faol qatnashadilar.

Kafedra bitiruvchilari olgan bilimlarini munosib ravishda olib boradilar, ular yuqori va o’rta maxsus musiqiy ta’lim muassasalarida jo’rnavoz va o’qituvchilar sifatida muvaffaqiyatli ishlaydilar. Respublika, Xalqaro tanlov va festivallarda ular «Eng yaxshi jo’rnavoz» Diplomlari bilan taqdirlanadilar. Konsertmeysterlar mahorati bo’limi o’z kasbining mutaxassisi, musiqachisi, o’z mamlakati fuqarosining barkamol shaxsini tarbiyalashni asosiy vazifa deb biladi.